•Apoyar y revisar el plan de contabilidad y proporcionar información financiera a la dirección de área sobre todos los costes operativos de forma regular
• Generar, mantener y reportar estados financieros
• Cuentas anuales
• Apoyar con el presupuesto y el informe de los costes de capital
• Garantizar que los sistemas financieros se mantienen actualizados
• Mantener los registros de una manera que se puedan revisar fácilmente, y que den apoyo y ayuden de manera adecuada a la Dirección
• Generación de informes de gestión anuales, trimestrales y mensuales
• Generación de presupuestos financieros consolidados
• Apoyar y mantener sistemas de procesamiento financiero
• Redacción de informes con información relevante para todos los usuarios
• Gestión de registros clave requeridos por el Departamento Financiero del Grupo
• Identificar e implementar mejoras en los procesos del área
• Llevar a cabo cualquier otras tareas que pueda requerir dentro de su rol
Get to know us!
Admiral Seguros is an insurance company that forms part of the Admiral Group Plc, a company with more than 25 years of experience in the sector and with a presence in the UK, France, Italy, Canada, USA and Spain.
Headquartered in Seville, Admiral Seguros currently has 400,000 customers through our brands Qualitas Auto, Balumba and Qualitas Auto Classic. Since we opened our doors in Spain in 2006, we are continuously growing, so our family now has more than 900 employees!
Why should you work at Admiral?
2nd Best Company to work for in Spain Ranking 2022. The international consulting firm GPTW has awarded Admiral Seguros the 2nd place as the best company to work for in Spain, in the range of 500 to 5000 employees.
We have thus achieved one of our group objectives, demonstrating that for us the happiness of our employees is key to business development and is projected onto our customers. Happy employees are happy customers! and this is part of our culture.